Grans reptes, petits objectius!

Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

dilluns, 20 d’octubre del 2014

Al Delta amb els Arbequins, tota una aventura :)

La diversió estava asseguradíssima des del dia que es va marcar el 19 d'octubre al calendari, ens esperava la sortida amb el club ciclista d'Arbeca direcció Delta de l'Ebre, on fariem ruta per les llacunes Tancada i Encanyissada amb una flora i fauna espectacular i acabant a MónNatura, tot un espectacle!!! Tot amb bicicleta!!! :D

Erem una bona collada, menuts, mitjans i grans (no sé pas qui més nen) però l'aventura feia moltes dentetes ;)

El dia començava ben d'hora, però quan fas les coses a gust no et sap greu matinar, ni tenir que montar les bicis al cotxe dos vegades el dia anterior... tot això són coses externes! El Tete m'havia dit que ens esperava un dia espectacular i la veritat és que no es va equivocar gens! El temps ens va acompanyar d'allò més bé i els mosquits ens van deixar sobreviure! jejejej

Així és que després del viatge i de preparar-nos entre bicis, cremes i proteccions l'aventura dels 20km borejant les llacunes començava!

Els menuts eren els que estaven més entusiasmats perseguint al guia, sense deixar-lo respirar ni un moment i fent-li suant la cansalada... Bé, a ell i a naltres els papis. Crec que feiem més carreres naltres que ells per a que no anessin pel mig i veure com anaven, però anaven més frescos ells que tots natres :)

Era un terreny molt amè, pla per "iaios" tal com m'havien dit, eh? jejejejej. La veritat és que era molt agradable borejar tota aquella zona! Una gran varietat d'aus habitaven alli, fins a 350 ens explicava el Jordi! Com per recordar lo que veiem i lo que no!! Gabiotes, "patos", flamencs.... mil infinitats on no donavem l'abast!

Poc a poc anavem travessant la Tancada, Poble nou per endinssar-nos a l'Encanyissada, no la podriem fer tota ja que era dia de caça i estava tancat el pas. Tot i així va ser atractiu igual, ja estavem arribant a tres quarts del trajecte i a l'última caseta per a poder observar totes les aus, teniem tota la llacuna davant nostre i era espectacular les vistes que podiem trobar!

Els nens s'ho passavem d'allò més bé mirant pels binocles i poden veure els animals com si els toquessin amb la mà, i és que crec que més d'un ens vam tornar nens aquell dia! :)

Ja només ens quedava torna a la tancada per l'esperat dinar, ens l'haviem guanyat! Així és que desseguida vam ser-hi, després tindriem la visita al ecomuseu i tornada cap a casa!

Després d'atipar-nos, descansar, relaxar i tenir la passió de son més gran del món tocava tornar a caminar una miqueta més! :p
La visita a l'ecomuseu, va ser divertida! El guia ens feia una ruta per a nens, ja que n'eren molts (per no dir que ho erem tots eheheh) i així no es faria pesada, i la veritat és que va estar molt bé!!!

Vam veure les salines, vam passar una reproducció dels animals que anaven passant durant tot l'any per les llacunes i l'última parada al gran mirador, on hi hauria l'examen final per aconseguir un viatge amb barca de pescador! hehehe, quina cosa ens va anar a dir!!

Una bona vista, on ens esperava lo més bo. Primer la classe teorica, on ens ensenyaven com guiar la "barqueta" cosa que crec que van escoltar els més menuts i no els grans, sino veureu els resultats!!

Tot era molt maco i tranquil fins que.... Van aparéixer els grans! hahahah. Quin tip de riure!! Alli hi havia de tot, l'Alicia acollonida assentada a la punta des d'on feia volar el mobil perquè veia lo que li esperava, uns altres que tenien por anar a drets però que no s'acaben d'assentar, el Tete que les classes teòriques de com manejar se les havia saltat... Però poc a poc va arribar el que tothom esperava, tots a l'aigua! Els que no vam pujar a les barquetes, els que ho veiem amb ulls de fora crec que reiem més que tots els altres junts! El guia havia marxat hi tot, crec que gent com naltres no n'havien tingut cap cop, però lo divertit que ens ho estavem passant, tota aquella colla de nens petits que ens haviem tornat ningú ens ho treia!!

Tots van acabar ben refrescats i salats, perquè evidentment "nabegaven" sobre aigua salada! hahahahahah. Uns per haver enfonsat la barca i els altres perquè jugaven avere qui podia mullar més a qui, una molt bona estona!! heheheh.

La veritat és que havia sigut un final explosiu!! Però tot lo bo s'acava i era hora de tornar a la realitat. Ens quedava una bona estona de viatge, així és que a canviar-nos qui pogués i camí amunt direcció a Arbeca!!

Em quedava una bona estona fins arribar a Tremp, i arribava relativament tard, però ho repetiria amb els ulls tancats!!! Passar el dia amb la peque, el Tete i tota la seva trupe em treia la rutina, de tot allò que és normal i em tornava aquella nena no tant capficada i que de tant en tant se li escapa el riure! La veritat que va ser una gran jornada, amb una gran família! Així és que no es lliuraran de mi tant fàcilment ;)

Només queda montar la pròxima! heheheh.

Us deixo l'enllaç on trobareu TOTES les FOTOS! Amb censura i sense hahahah, n'hi ha que no tenen cap mena de desperdici, no us les perdeu!!!

Cames i a seguir! Non sTop*

1. En primer lloc felicitar a tots els participans de la ruta realitzada. Sembla molt facil però al meu entendre te totes le dificultats. He hu sigut molts adults i molts nens i he hu fet una mica de tot, inclòs esnorquel. He hu publicat una biografia i unes fotos que qualsevol altre grup que tinguir la intenció de fer una ruta divertida segur que la faran. Salud i pedals