Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

dimecres, 2 de gener del 2013

Acabant l'any amb la 1a cursa dels nassos a TR i començant l'any fent trobada a St.Sebastià

Realment el balanç del 2o12 és molt bo, ple d'experiències noves les quals han donat molt de si, així que el 2o13 estarà ple de nous reptes amb gent molt gran!

L'any no podia acabar de cap més manera que fen km. Al migdia haviem estat parlant amb la Silvi que depen de com poder no la fariem, que no sé, que he de fer el sopar, que me'n fotran a casa... però als 6.30 de la tarda ja m'estava posant l'equip per sota l'uniforme per a les 7 en un punt sortint escopetejada. Semblava que fos la meva 1a cita! L'Oscar i la Silvi se'n reien de mi mentre el Carlitos ens posava el repte de 40'.... wow!!quina canya que ens fot pensava mentre li deia que m'esperés sentat...


Les peques ja havien fet el seu trajecte i havien deixat el llistó ben alt, així que les 7,30 s'atanssaven i jo i la Silvi no podiem fallar...


Feiem la foto de rigor i deu no do quina collada erem!!!!

 

Bum!! Tret de sortida. Ens vam posar cap al final amb la Silvi i demes, no em volia sentir com una sortida així que ho vaig preferir... anavem fent xino xano i anaves sentint dreta, esquerra.... la silvi si no se'm perdia, però era divertit. Portavem un bon ritme i anava aguantant així és que practicament no ens vam aturar. Es va enganxar amb nosaltres una gran persona, la Tonyi (la mare del Xavi) i realment ho portava molt bé!! El Xavi m'ha enganyat anava dient, si que necessitava frontal....jejejejejj. Entre les 2 anavem fent llum per les 3 i xino xano no ens en vam adonar que ja erem a copirineu. Alli ens esperava el Diego amb una botella d'aigua! Un gran detall amb la calor que haviem agafat! jejejej
Poc a poc vam nar fent i aviat ja divisavem l'arribada. Vaaaa gordaaaa que em de fer la pujada corrent, anava dient! Ens navem turnant el paper de Carlitos i realment ens va ajudar molt!
Quan no ens ho esperavem, va aparéixer! Casi tot el carrer del cole el Carlitos ens va acompanyar! i el temps era sorprenent!! Amb menys de 40' entravem a meta, amb les peques agafades de la mà i amb tota la família Senyé animant! Així és que feiem una gran entrada triumfal amb un temps espectacular!!!
Una gran cursa on els nostres fotografs personals han fet una bona feina. El Toni quan ens acassava pel passeig (anava boig pobre) i el Carlos quan faltaven pocs metres per l'arribada. Em estat ben acompanyades en tot moment. Així és que puc dir que amb l'acompanyament de la Silvi i el bon ritme que em portat... estic agafant gustet amb això del córre :)  Silvi ja et pots CALÇAR!!! :)

 
Si més no haviem fet un gran final d'any. Tan sols quedava la tocada de les 12 campanades i començava un gran 2o13 ple de reptes nous!
 
L'endemà (avui), tampoc s'ha quedat curt. Els TrempRunners junts amb la SAM haviem quedat de pujar a fer una mossada a St.Sebastià. Uns corrent, els altres a peu, els altres amb cotxe però fent una gran entrada al nou any i en molt bona companyia!
La xica m'ha dit que no tenia ganes de cansar-se, així és que avui ha tocat cotxe, prò la veritat que m'ho he passat igual de bé, sobretot fent de reportera! un gran esmorzar en família!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada