Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

diumenge, 13 de gener del 2013

Cursa 2 turons Moià

Els entrenaments de la setmana no havien anat massa bé, prò ara ja estava. Estavem inscrits a Moià i hi haviem d'anar. A més, havia sigut jo qui havia picat a la Silvi per apuntar-nos a la cursa cursa de muntanya, així que no em podia fer enrerra.

Als 5 del dematí em tocava diana... Si, ho sé. Algú pensarà...Matinar tant?? Si, per a mi els resultats són molt satisfactoris, així que no em sap greu matinar per anar a suar :)

Doncs apale, cotxe i avall! Guineus, boira, un jabalí.... de tot em trobava per la carretera! Prò Torrefarrerra ja no era massa lluny. Em passo la sortida, entra a Lleida, torna a sortir... prò com que em conec per això surto mija hora abans i als 7 ja era a destí.

Una hora i mitja més de camí i meta arribada. Erem a Moià tute la family Senye i recolliem dorsals. Feia bastant fred i hi havia bastanta boira prò res que ens atures. Poc després ens trobavem amb la family Figueroling :)


Allò ja estava aqui! Sortida de canicros i nordik walking..... i la nostra!! Tots erem llestos a primera fila però em decidit posar-nos al final. No voliem semblar sardines i ho hem deixat pels més valents :)

Xino xano, anavem amb la Silvi al final. Al nostre ritme i al nostre rotllo prò disfrutant de cada instant. El Miquel (L'escombra) no ha tardat massa en enxampar-nos, prò ens era igual. Les dos hem tingut un començament difícil i el que voliem era acabar-la senceres. Hem tingut els nostres dubtes, i sobretot jo li he dit seriosament que a l'avituallament plegava, i només estavem al km 3! No estava al 100% i allò no millorava, no savia com acabaria...

Total que anant fent i em arribat al primer turó! Llàstima de la boira perquè el Miquel ens explicava que hi havia bones vistes, prò tranquis! Li hem donat prouta feina!!



Anavem fent i semblava que aguantava, a ratos em costava prò ja portavem més de la meitat i l'abituallament no arribava... així és que ja no valia la pena plegar. A ratos m'estirava la Silvi i a ratos l'estirava jo, prò sobretot li donavem una gran animació al Miquel! Es tronxava amb les nostres bestieses de cabretes :) 

Allò cada cop es posava més interessant. Boira, relliscades amb el gran fanguer que hi havia, mig caigudes, ara plou, ara neva, ara la olga es posa a fer de porquet dins dels xarcos... Era un no parar, prò era lo que em feia tirar!!


Aviat em arribat a la 2a pujada del 2on turó. Una gran vertical d'1km!! brbrbrbrbrb.... amb lo poc que m'agraden pensava... prò ha sigut més amena i divertida del que em pensava. Agafant-nos entre rames de pins, abraçant-nos a les soques dels pins.... realment em fet laberintos per no caure com a guarros al gran fangueràs que hi havia de pujada, prò una gran satisfacció quan em arribat a dalt!

Au va neneeeees!!! Que ja està aqui l'abituallament i ve la part divertida! Uns grans corriols per enimg del bosc. Fang, fang i més fang entre branques fulles i pins, prò no hi havia res més divertit! A ratos corrent, a ratos treient la llengua, a ratos cagant-me en tot i passant-les putes, prò ens en estavem sortint!

Ja quedava molt poc pel 3r Turó, la creueta! Una pujada més i hi som ens deia el Miquel! Una més encara?¿?¿? Bbrbrbrbrbbrbrbrb.... no pot seeeeeeeeer, au cara amunt altre cop!!! Ens em trobat unes caminantes que ens han donat anims pensant-se que erem les primeres en arribar!! Siiiiiii, les primeres de la cua :) prò les que més ho estaven disfrutant!!!!
Dit i fet, alli la teniem! Juntament amb la senyera!





Estavem xopes prò satisfetes! Ja només ens quedava un megacorriol que ens encantaria i estaria ple de sorpreses! Silvi vigila aqui, vigila allà....i .... aaaaaaaaaahhhhhh olgaaaaaa!!! Estava baixant fent ràpel! jajajjaja quin fart de riure!! Prò alli estavem, fent l'entrada amb el Miquel i l'escombra! Una gran entrada i una gran arribada sense dubte!





i... una megaabraçada! Olgaaaaa, ho hem aconseguit, som a meta!! no ens ho creiem! després de tot lo passat erem alli, deixant el llistó ben alt en la 1a cursa de l'any!!!


Una gran experiència, on m'he desmotrat a mi mateixa que tot és de coco, prò a la vegada si portes algú que realment et tira val la pena patir, perquè la diversió que he tingut avui em sembla que no l'havia tingut en cap! Sempre em sento com una més prò aquest cop ha sigut molt més especial.

Aixií que després de 11.50km amb 2.00h podiem dir que en teniem una més al sac, si senyor!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada