Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

dijous, 24 de gener del 2013

Raquetes per la Vall de Filià

Avui teniem la diversió assegurada!! Anava pensant mentre acabava d'enllestir a la xiQui...

Als 9 agafavem amb el Jeep de tinto i junt amb la Laia agafavem carretera direcció Espui. El panorama que teniem era magnific! Neu, neu i més neu! Les raquetes les podriem probar segur, baixades amb trineu també i alguna guerra de neu segur que cauria, així que un dia rodó ens esperava!
Sobre les 10 ja estavem enllestits. Raquetes col·locades, ben tapadets (tot i que no feia gens de fred) i trineus lligats! Sisisisi, tal com sentiu. Anavem a fer raquetes prò jo i l'Oscar portavem els trineus dels xics per a fer el "pallasso" que dic jo... segur que ens ho passariem pipa!




Doncs au! Nem a veure com funciona això de caminar amb raquetes! i és que cap dels 3 ho havia probat abans i com que dissabte tenim la crono, haviem de fer probatures per a no fer el ridikul.... :)
Renoi, allò no semblava complicat prò si que haviem de caminar amb les cames una mica obertes sino... patapam! entrapussada...
Xino xano em anat pujant i em nat investigant terreny. Em arribat amb una bifurcació i com que no n'estavem segurs... doncs au, tira cabra amunt avere que ens apareix.. prò renoi, pujar muntanya a través amb raquetes no era el mateix! jajaja




Total que ens em adonat, que allò s'acabava alli per anar amb raquetes... així és que em fet quatre fotilles amb els mega "candelabros" que penjaven per tot arreu i em decidit tornar a la bifurcació i continuar per l'altre costat.





Ei que jo fumo candelabrooooo!! Doncs jo me'l menjo!! :)





 Dit i fet aviat em sigut al lloc de sortida cap a l'altre costat. Ara si que semblava que anavem ben encaminats, i la neu ens ha començat a fer costat. S'ha posat a nevar i semblava de valent prò.... aviat a parat, el núvol anava i tornava prò res per a passar fred ni per no continuar.

Just recient tornats a la bifurcació dèiem que potser ja era hora de probar trineu, prò cara amunt! Sisisisi, així és que Laia puja que la Olga estira.... i.... taxaaaaant!!! Lligada la corda a l'elàstic de la motxilla no ha durat ni dos min i la Olga al terra ha anat, prò bé que ens ho hem passat!!!


Anavem fent cami i anavem pujant, ja portavem estona caminant i em decidit fer parada tècnica. Necessitavem descansar peus prò sobretot fer el ruk! Que si ara et tiro una bola, que si ara m'arrosego, que si ara faig piruetes.... tot allò era ben divertit!!





 Una trucada i la tornada a la realitat. La pujada es començava a notar, eren les 12 i poc i com que haviem d'estar a certa hora a Tremp hem decidit girar. Només pujavem a probar-les, per tant ja haviem aconseguit les espectatives més que suficients. Així és que costa avall que fa baixada! 
Deseguida em sigut al cotxe i no ens ha costat gens. Així és que només quedava fer 4 baixades amb trineus i colar.Si no, on haguessim deixat les criatures??? Un bon fart de riure!!! Jo que no podia girar, la Laia que no sabia com es feia... prò 2 baixadetes les hem fet d'allò més divertides i amb super estil!







Un bon demati amb bona companyia! Això sí, camines molt i molt, sembla que estàs fent l'esforç de la teva vida i km no tants com penses, en definitiva les raquetes ENGANYEN! jajajaj

 Us deixo quatre fotos de vistes increibles i un paisatge deu que hem trobat! Ha valgut la pena! Una experiència més, que segur que repeteixo!!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada