Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

diumenge, 2 de desembre del 2012

Cursa de l'Esquiador

Avui començavem el dia bomba! A les 5.30 el cotxe de la Joana feia piiiiiiiiip i deia fins aqui, quin bon començament eh? jjajajaj

Em "sustituit" el cotxe i carretera avall. Era un dia que prometia, eren les 6 del mati i ja passavem a -4º ... qui m'havia manat posar-me a mi en aquells mons??? Però ara ja no hi havia marxa enrera! La Carme ja ens esperava a Pujalt i jo i la Joana ja ho teniem tot llest, així que no ens quedava una altra que tapar-nos fins les orelles i avall i amunt que tocava suar la samarreta :)

Em arribat bastant aviat, així és que ens ha donat temps de passejar, tremolar, tiritar, passar fred.. i qualsevol sinonim que hi pogueu trobar però finalment ens en hem sortit, eren les 8.15 i estavem llestes pel tret de sortida. Alli ens esperava la Lai. Avui ens feia el salt i se'n anava a la banda de les BikeWoman però continuava sent TR igual :) ens havia vingut a donar sort i el tret de sortida!

Aixi és que als 8-30 puntuals els rellotges s'han sincronitzat i em començat a gambar llarg per no passar fred. La Carme ens liderava la cua però amb tant rebombori i tanta gent allò era un poti poti. Aviat l'hem perdut de vista i ens em quedat mano a mano amb la Juanin. Estavem ben rodejats de gel i el pas es feia una mica complicat amb el cami estret però poc a poc em nat guanyant territori. De tant en tant anavem fent el cabra i així podiem avançar una mica a la gent... que com si no es podia córre??? (era motiu de descalificació en la modalitat de marxa) doncs molt fàcil!! Passant pels llocs on estava tot gebrat! Per alli no hi passava ningu per "por" i natres xules com a cabres de poble i passavem d'allò més bé i anavem avançant :)

Aviat em començat a deixar enrere aquella sensació de fred i arribavem a Conill. Sisisi, encara que no ho sembli és el nom d'un poble i ben curiós, perquè la veritat tenia unes cases i uns carrers increibles!
i taxán! Per fi haviem arribat al món de Sancho Panza!!! Renoi quins gegants teniem per a batallar, ni amb mil excèrcits els hauriem vençut! jejejej. Ens havien començat a acompanyar els grans molins els quals no ens han deixat en tot el camí. La veritat és que semblava com si no n'haguessa vist mai cap perquè cada cop que en passava un per sota... zum! La Olga es quedava embobada! jaajaj

Realment ha sigut un paisatge amè, planet i ens els punts on es podia geograficament tenia els seus punts de desnivell. Hi ha hagut moments els quals ens ho passavem bé i tot "esgarrapant". Estava tot tan gelat i desgelat a les zones on tocava el sol (per sort el feia espatarrant) que allò era una pista de gel. Amunt, avall ... un trencacames amb condicions!
Aviat ens em trobat al 1er, 2n i 3r control de pas! Realment fins al km 14 m'ha passat ligero, fins llavors portavem encara no 3hores, no anavem malament!!!
Ens hem endinssat en el "laberint" del bosc on ens hi hem estat una bona estona. Alli hem pujat, em baixat, em saltat arbres... realment era ben divertit tot el circuit que ens havien montat!

Després de començar a -4º, tiritar i tapar-me fins les orelles. Després de passar per terrenys de gebra i de fang i després de passar-mo pipa amb la millor companyia ... ja podia divisar Pujalt una altra vegada! Ja erem a la recta final! Després de 3:43h ben bones i dures podiem dir que ja teniem els 17.300km al sac!!!
I alli estava, a l'arribada teniem a la Carme esperant-nos per la nostra arribada. Preparada amb la càmera i pelada de fred, però alli la teniem apunt i només per a nosaltres! Quina il·lusió tenir algú que ens esperava!!!

Realment els últims 3km han sigut durs, m'han costat. Però amb l'ajuda i constància de la Juanin ha fet possible que poguessa acabar, el cap de bon demati no m'acompanyava massa i veure com entrava a meta sencera per a mi a sigut una gran entrada TRIUMFAL! Lo que ho ha acabat de rematar, la gran rebuda dels organitzadors, on al passar el dorsal pel lector amb micro et donaven la benvinguda, la veritat un bon detall :)

Bé, només em queda felicitar a la organització. Un recorregut ben divertit i amè on em tingut uns paisatges espectaculars!

Com que encara continuo "averiguant" els problemes tècnics de les fotos, us deixo un link per a que hi pugueu accedir :)

Cames i Salut!!! Non sTop*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada