Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

dissabte, 29 de desembre del 2012

Sant Pere les Maleses, Cova la serpent i escalada!

La setmana havia sigut dura, d'aquelles que millor no repetir. Si que havia tingut alguna sortideta de 4-5km però res important que no m'apartés de la realitat...
Així que era hora de començar a canviar de xip! Feia una setmana que ja teniem plaça per aventura amb la Pam, així és que era l'oportunitat d'endinsar-me dins les profunditats de les roques i cames amunt! Ens esperava St. Pere, la cova i segur que molta molta aventura!

Però es clar, que és anar a fer la cabra si la cabreta no t'acompanya???? Poc em va costar convèncer ahir a la nit a la Silvi quan va sentir muntanya... jo també vinc! Doncs au, ja ho teniem tot! Les 3 cabretes i el gran "jabali" Bruce!

A les 7 tocava diana, i aquest cop amb més ganes que mai! Dit i fet que ja era montada al cotxe llesta per a qualsevol cosa! Feia la visita de rigor a la que em "dóna" la sentencia de que puc anar pel monte i me'n anava a recollir les 2 floretes! Per a totes era una nova experiència. Per a mi, perquè m'esperava la desconexió assegurada, per la Pam&Bruce perquè era com un nen petit amb una piruleta, i per la Silvi perquè cada dia li tira més la montanya!
Així que un punt aparcat el cotxe a la Figuereta a fer cames amunt les tres!
Em tingut un bon començament de dia, amb un gran sol espatarrant quan a Tremp només hi havia que boira, així és que tot estava al nostre favor per a que sigués un dia 10.

 

Em nat fent xino xano... va nenes, que només és aquesta pujada la forta -anava dient la "mestressa"- (quantes vegades sentirien això durant el mati, o quantes vegades m'hauria de sentir que no és la última? però d'aquesta manera els hi posava la metxa i tiraveeeen :)



La pujada em nat fent i xino xano, entre roca i foto em nat arribant. A la zona on estavem encara no hi havia massa bones vistes, però no patiu! Que teniem diversió per un tubo! Heu vist mai com un gos et menja el nas???? Sisisisis! ho sentiu bé! Això és lo que li passa a la senyoreta Pam quan l'intenta donar el menjar amb la boca...Toma queixalada!! Ens em escollonat una bona estona, i és que la mossegada i tal com portava un peu, semblava que li haguessin donat una bona pallissa! Però naltres no erem responsables eh??? jejejej



Erem a la zona obaga i això ens feia tirar més ràpid, però aviat ens ha enxampat el sol i em pogut agafar una posta ben espectacular!




Estavem a punt d'arribar a St. Pere... i alli l'hem trobat! Mentre les 2 alucinaven amb les ruines que encara es poden apreciar i l'estampa de St. Pere, jo m'entretenia a fer fotos i observar la GRAN feina que havien fet al costat. Algú s'havia dedicat a fer tot el pessebre amb argila i pujar-la fins a l'ermita! Sisisisi, ho sentiu bé! i realment era una gran obra! Sant Josep, Maria i el nen, L'estrella, l'àngel, els animals.... Un gran mèrit, si senyor!




Poc han tardat a venir a espiar que fotografiava tant les meves cabretes, així que me n'he anat a fer més la cabra jo sola per a posar més emoció, mentre elles feien 4 fotos al pessebre. Quan se'n han adonat estava enfilada al mig d'una pared, intentant escalar per arribar a dalt! Necessitava una pujada d'adrenalina i que res millor que fer escalada lliure?? - tot i que lo que vindria després encara seria molt millor!-
Així que morta d'enveja :) la Silvi, ma seguit el rastre i que ella també ho havia de fer. ( La veritat és que l'he picat, fàcil deia que era pujar allí... doncs au! puja per on ho he fet jo! La pared pura i dura! jjeejej)






Després de deixar d'escalar i acabar de fer quatre fotos, em tirat enrerra per a tornar agafar el desviament i arribar fins la cova de la Serpent.






Aquell trosset ha sigut una mica més desolador. És la zona on en algun moment donat hi va haber un incendi i només hi ha que restes dels troncs ben ennegrits! L'hem passat ben ràpid i aviat em arribat a la petita "trialera" que els hi deia... i ben aviat em tornat a trobar distracció! La Pam no es podia quedar enrerra i ja enfilava roca amunt avere si podia caçar alguna àguila! i la veritat és que en tot moment em estat ben acompanyades pels seus grans baixos vols.



Realment havia trobat una gran roca per a fer fotos i tenir bones vistes, així que au a desenfilar canyons i a fer sessió!!! :) fins hi tot el Bruce ens hi ha acompanyat.






Aviat em sigut a la cova i curiosa que és la Pam ja estavem a dins mirant les caques de Muricecs!! Sisisi, ja veieu quines coses ens ensenya! però de tot se n'apren! jejej
No ens hi hem quedat massa, així que quan he acabat de fer el burinot em continuat!





Ja no ens quedava massa i ja teniem la baixada triunfal per arribar a la carretera però..... la Olga ha trobat un juguet que no podia deixar escapar! Era massa golós i estava massa a la vista, i és que enmig dels matorrals i on començava una roca ens hem trobat una corda per a poder escalar roca amunt!!! Nenes, anem!! No m'ho he pensat dos vegades que les altres ja m'estaven seguint preguntant-se on les portava. Quan han vist lo que els hi esperava.... que seria una sortida sense aventura? Doncs au, a escalar les tres! Sense arnés, sense casc i sense cap mena de protecció però alli estavem  com unes campeones costa amunt! No em fet massa tros, però ha sigut suficient per a passar-nos d'allò més bé! Si més no, perquè les 3 em acabat amb el cul "en pompa" jajajajajajaj, un bon tip de riure que ens em endut!!!!!





Ara si, ja havia arribat l'hora de tirar avall i arribar al cotxe. A tots ens esperaven a casa i ja començava a ser hora. Ens ho haviem pres tan a la pachanga que ja portavem unes bones hores fora de casa! Xino xano, caiguda per aqui, caiguda per alla, la silvi que vol tirar al dret... però em nat baixant. Fins que... como no, la Olga es desvia i s'equivoca! Què passa??? Res... que no sento a la Pam i que crec que estem fent km de més! jajjajaja la Silvia s'escollonava i em mirava pensant que li fotia el pèl, però realment era que la menda lerenda volia "investigar" hi havia tirat montanya amunt enlloc d'avall... Em esperat a que arribes la Pam i aqui no pasa nada! Simplement em fet 1km més! Que és això per natres? Va nenes, nem pel bon camí que ja és hora d'arribar al cotxe, jajajajjaja.


Després d'equivocar-me, d'escollonar-nos i de fer les mil i una birgueries arribavem a meta! Ueeee, ja hi sóm!!! En res em sigut al cotxe i podiem dir orgulloses que ens emportaven 13.5km més a la saca!!!


Que quin profit n'em tret de tot això¿ Jo almenys, tinc una molt bona experiència més al sac, aquelles dos floretes han aconseguit que passessim un bon mati ple d'aventures per a explicar tothom, i sobretot un gran dia on he desconectat de tot i he sigut capaç d'oblidar la setmana. Així és que ho repetiria les vegades que fés falta només per aquests grans moments!

Ara només em queda decansar i preparar-me per a demà! Perquè demà tota la trupe dels Senyé i les cabretes (Jo i la peQue) ens aventura-re'm a la Sant Silvestre de Rialp!
Apaleeee, una més al sac! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada