Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

diumenge, 25 de novembre del 2012

III Mitja Trail Arbeca

Ahir els nervis ja estaven a flor de pell..ni que fos la primera cursa, pensava!! Però realment em sentia així, semblava mentida.... M'havia esforçat molt durant tota la setmana, m'havia anat posant a proba i així poder superar els meus límits i la veritat és que no vaig fer-ho tant malament.

El dia per mi a mi començava a tan sols 3 hores d'haver dormit. Als 6 del matí, després d'una nit molt neguitosa em sonava el despertador. Ho tenia tot llest i les ganes d'Arbeca eren inmenses, potser perquè les trail's m'encanten o potser perquè aquest cop seriem un grup nombrós. Fós pel que fós però marcaria història en el meu sac!

Prop de les 7 recollia al tiet Oscar a Balaguer i agafavem rumb cap a Arbeca. Als 7.15 ja hi teniem els peus posats, deu ni do quina puntualitat portavem!! Però els dos estavem com a fulles de paper i preferiem que sobrés temps. Em recollit dorsals, em preparat i remirat que estés tot llest... Poc a poc han anat arribant la gent, els nostres començaven a marcar territori! Deu ni do el groc que es començava a veure!!!!

Aviat em sigut tots llestos i escoltant el brifing del "senyor" Romero :) i... tret de sortida!! Feia la sortida amb la Carme i la Silvi, tot i que s'havia que aviat agafarien el turbo, però bueno... no em preocupava mentre almenys pogués arribar a temps dins de meta. El principi ha sigut una mica caòtic, sobretot el tram de les escales. Tothom tenia pressa i el foradet era estret, però poc a poc em anat passant tots. Em nat fent xino xano i aviat m'he quedat enrera. He sortit trotant i continuava trotant, però necessitava un pas més lent sino acabaria treient la llengua a dos passes. Realment m'he sorprès i he aguantat força corrent, tot i que al cap de portar uns 5km he decidit descanssar i anar xino xano. Allà la Carme ja feia rato que no la veia i la Silvi agafava el turbo perquè així tindria temps per anar a fer la llarga... jejejjej

Cama amunt, cama avall... Aviat se m'ha acabat el pla i a començat el cami de cabres! Com difrutava!!! Amunt, avall, salta, brinca, córre, camina.... allò era un no parar, un trenca-cames ben divertit!! Amb la noia que anaven (erem les escombres de la curta que feiem més patxoca) ens ho hem passat d'allò més divertit. El primer avituallament deseguida l'hem tingut i la veritat que se m'havia fet ben curt!
Em travessat un túnel que travessava el canal segarra garrigues i quina sorpresa al sortir! M'esperava una bona pujada!! Renoi com s'ho han currat pensava, però valia la pena només per les vistes!!!

Poc a poc he anat fent i en un no res el 2n abituallament. 8,5km portes noia!!! Això em deien els de l'abituallament i la veritat és que no m'ho podia creure, amb una hora justa portava ja 8,5!! Això ja estava fet. M'ha agafat el "subidón" d'adrenalina i cames tireu amunt com una fletxa!! Fins hi tot el gran bloc de runa que m'esperava per passar no ha sigut obstacle! Aviat m'he tornat a trobar travessant aumetllers i trail altre cop! amunt, avall, puja, baixa, córre, camina.... un divertiment únic!!!!

I alli estava!! Ja tornava a veure Arbeca!! La tenia a dos passes (pensava) però renoi que llargs els últims km! !Suposo que devia ser les ganes de voler arribar però allò no s'acabava mai!!!!! I dit i fet la Olga entrava a meta!! Alli veia a la Laura que em feia el reportatge, l'Oscar a l'altra banda i la Sandra animant-me per fer l'entrada! Així és que amb 2:14:30 deia i confirmava que havia acabat la Mitja Trail!!! Quina gran il·lusió poder haber fet aquell temps increible per a mi!! M'havia superat totes les meves expectatives que duia i realment estava que no tocava ni de peus a terra!! Només feia que repetir-me una vegada i una altra 2:15!!!! No pot ser!! Realment l'euforia que portava era inmensa!!

Després de les grans rebudes i la "gran" entrada, quedava animar als TR que faltaven arribar de la Trail 30. I alli començaven a fer entrada! Gilbert, Sergi, Berbe, L'antonio, Mario, Alvaro, Robert i Cuberes!!Més tard entraves Serrano Junior, Montse & Oriol. Deu ni do quin nivell duiem avui a Arbeca!!!
Després del gran rebombori i emoció que portavem tots venia l'entrega de premis. I quines sorpreses ens hem endut!!!!
Gilbert, pujava a podi amb 2a posició de la seva categoria.
Montse Berga pujava amb 2a posició de la seva categoria.
i.. Toni Serrano Junior també pujava a podi agafant primera posició!
Que més podiem demanar??? Pos alli no s'acabava!!!! També recolliem premi per a ser el grup més nombrós participatiu a la III Trail d'Arbeca! Quin goig que feiem envoltats de tants trofeus!! Quina patxoca!!!

Realment em obtingut molts bon resultats tots!! Uns per fer la llarga, d'altres per fer la curta, d'altres per perdre's i d'altres per fer d'escombra(menda lerenda). Però la veritat, des de el meu punt de vista tots em fet un gran paper el qual cada u ha quedat amb una bona satisfacció.
Realment baixava amb unes espectatives i n'he pujat amb unes de molt diferent però molt positives, així és que no puc demanar res més!! Estic més que orgullosa!

També em queda agraïr a la gran organització que han tingut. Els abituallaments estaven al 100% i el marcatge era increible!! Realment una cursa 10. Tot i que com t'he dit Josep Mª el tros de runa tots tiravem a la dreta! :)

i bé, fins aqui la meva valoració! Per problemes tècnics ha de ser una crònica sense fotografia però us deixo el link d'on tinc les fotos per a que hi pugueu accedir!

Salut i Non sTop*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada