Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

diumenge, 23 de desembre del 2012

Roca Regina amb la Pam

Avui el dia prometia, teniem una invitada especial a la nostra sortida la PAM!
A casa als 7 ja ens tocaben diana, hem fet la visita de rigor ala princesa de la casa (Ro) i després de fer el cafè i entrar amb rigor em gafat direcció presa de cellers.
Alli em deixat el cotxe i les cames han començat a tirar soles. Hi havia bastanta boira, però no ens ha fet enrera. Li haviem d'ensenyar les bones vistes que hi havia des de roca regina! no ho havia explorat mai i avui portava una gran guia, la peQue! Així que em nat tirant xino xano.


Semblava que la boira s'escapés de nosaltres! A mesura que em anat avançant, s'anava retirant i ens començava deixar veure la gran majestuosa roca, quina impresió que feia! Prò era molt més divertit les cares d'impresió que posava la Pam, allò era un no parar. Estava "en su salsa" i realment estavem passant uns grans moments.
Amb la peQue al davant i fent de gran guia aviat em arribat al forat que sembla una cova, baixant de cul, relliscant, totes xopes... prò allò era lo divertit! Fer la cabra!!!



Aviat em sigut al Barranc del Bosc, el qual ens conduiria a la cresta de dalt de tot acompanyada d'unes vistes increibles. Naltres ja sabiem el que ens esperava (no era el primer dia que la feiem) però hi anavem amb més il·lusió només per veure quina reacció tindria la pam a dalt de tot :)

 


Em crusat el barranc i em agafat ben ràpid i fàcil (l'últim cop vam fer-ho a través perquè ens vam perdre...) el cami amunt. Aviat em arribat a la roca que ens agrada a mi i la peQue. Una majestuosa pared plena de forats. Alli pots trobar qualsevol mena de niu, d'àguiles, de pardals, de serps.... prò no deixar de ser increible la imatge que dóna. Em fet les 4 fotos oficials i a seguir amunt que ens esperava un bon trote! 800m amb molts poquets km, però valia la pena!!

 
 


Xino xano em nat fent, alguna queixa de la peque... però res que ens aturés. Aviat em coronat i les imatges eren immillorables! Semblava que estavem dins d'un núvol. La boira es començava a retirar però el sol encara s'amagava darrera d'ella i era com una postal dins d'un cotofluix, realment espectacular! Em aprofitat per parar un ratet a descansar i reposar forces fent un petit mos. La peQue feia estona que ho demanava i ara l'ocasió ho demanava, així que mentre ella menjava naltres feiem reportatge!!! Realment, esstava contenta la Pam i les vistes li estaven agradaant i així que ja podiem dir que teniem l'objectiu complert! :)

 
 
 
 
 


Em fet quatre mossades nosaltres també i fent el "tonto" immortalizant moments. Així que ja estavem llestes per a poder continuar camí! Em anat coronant per la cresta i el camí a sigut molt amè, d'aquesta manera no teniem tantes queixes i sense adonar-se'n continuva fent cami! Em començat arribar a la part dels miradors. Anavem trobant llegendes de la flora i la fauna que podiem trobar al nostre territori.
Era un lloc ideal, només amb les vistes es pagava amb tot! Com veureu, ha sigut una sortida molt profitosa però sobretot per la fotografia!!!

 


Em continuat una mica més amunt, fins arribar a la punta del camí. Alli podiem triar fer 2km més però en portavem uns quants i ja en teniem prou, a més encara ens quedava el camí de tornada! Així que em decidit continuar acabant la volta per arribar fins l'alberg de Cellers.
Em continuat trobant paratges espectaculars, inclús amb les telaranyes, arbres o bolets falsos que li'n dic jo!

 
 
 
 


Xino xano anavem tirant i aviat em sigut a l'estació de tren. Alli em trobat un lloc ben còmode per a descansar, prò llàstima que estava xop!!.... tot i així, mireu el resultat...


 
Així que després de "descansar" i immortalitzar moments, era hora d'anar tirant. Fins al cotxe encara ens quedava un bon tros de carretera! ;)
 
Prò.... les últimes fotos no podien faltar! Així que després de passar el pont de la carretera de llimiana, em arribat al punt clau. Les "finestretes" de la carretera vella. Aquells "balconets" eren ideals per a fer la cabra però sobretot per a fer grans fotos.
 
 
 
 
 
 
i fins aquí la sortida d'avui. Ens em endut 10km i algo més amb unes 3horetes i algo... Sí, ens ho hem près molt light, però la idea que portavem era passar-ho bé i crec que l'objectiu ha estat molt més que conseguit! A que si Pam??? :)

Doncs, apale! Salut i cames que la setmana que bé ens espera una altra experiència!!! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada