Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

divendres, 29 de març del 2013

Nou contacte amb els km...

Feia molts dies que no podia tenir cap mena de contacte amb la terra i el disfrutar de la muntanya, massa!!! Així és que avui, despr és d'unes gairebé 3 setmanes eternes he decidit sortir.


La tos semblava que ja gairebé no hi era, i tenia tantissimes ganes de probar la nova adquisició d'asics que no me n'he pogut estar.
He decidit sortir a l'hora del sol. Tota la setmana aqui dalt a Puigcerdà només ha fet que ploure, xim xim però aigua i aigua... Prò avui semblava que estava tot apunt per mi!!!!
Hi havia un bon sol! No allò tan "aspatarrant", perquè algun núvol treia el cap perrò si el just per jo poder sortir.
Així és que als 14.30 ja estava llesta i apali! Volia probar de fer el cami dels enamorats. Tots aquests dies que he estat per aqui dalt durant aquests mesos, l'he fet però mai el podia acabar. Les sortides sempre les feia de nit i a mig cami girava perquè s'acabaven les faroles...
He vist que xino xano anava aguantat bé, s'anava girant aire però ja anava preparada amb un bon buff i res m'ha fet tirar enrerra, en un tres i no res era al 2on estany. Per fi el trobava i per fi completava el trajecte. Està al costat de la planta del gas i tocant de carretera general, però res m'ha tret aquella pau que sentia. 


La veritat és que és un lloc el qual m'ha sorprès. Està ple de màquines per a poder fer exercici!!!! La bici que s'agafa amb les "braceres" llargues (le batejat aixi), abdominals, peus, cames.... pots treballar infinitat de músculs amb tantes màquines! Llàstima que estigui un pèl lluny del poble perquè segur que tota la gent gran que surt a passejar, o no tan gran, en faria molt ús.
En fi, he pogut comprobar que no he perdut massa el ritme. M'endut cap a la botxaca 5km amb una hora, això sí tot pla! Però per començar no estar gens malament!
Espero poder seguir xino xano aquesta setmana, ja que diumenge que bé m'espera l'skyrace. Potser és una de les vegades que hi vaig amb més respecte però ja m'he mentalitzat que si no la puc acabar giraré, l'objectiu més important i que em marcarà és Carenes.
Doncs au, aqui el resum del meu començament! Espero poder tenir moltes més cròniques i ben aviat!!!!
Non stop*



1 comentari:

  1. Olga,
    ja es hora que les enguarris una mica les sabates... Puigcerdà és un paradis natural per fer outdoor... cap a La Molina, cap a FontRomeu... aprofita-ho! Val molt la pena!

    ResponElimina