Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

dimarts, 11 de setembre del 2012

Descobrint la vall del Turbó



Un GRAN dia amb familia!! Així és com puc descriure l’experiència d’avui!

Anar amb nosaltres, realment és molt imprevisible però la veritat que si no fós així ho trobaria a faltar, i no podria dir que unicament som nosaltres! 

Feia uns dies teniem planejat coronar el Peguera el dia de la diada amb familia, i passar jo la peQue i el Sisco un dia diferent, així es que ahir a la nit m’ho vaig deixar casi tot lligat i avui als 5 del mati ja em tocaba el despertador. Ens em llevat, arreglat motxilles i als 6.30 agafavem cotxe amunt, i quina sorpresa m’esperava! Canvi de plans em diuen a dins i en marxa… Avui no hi ha telefèric, hi ha ruta altre cop camí del Turbó, avere quina resistència té la peQue, perquè si jo vaig pujar ella també pot! – em deia el Sisco.
I dit i fet, canvi de ruta i a senterada direcció Pont de Suert!! 

El viatge s’ha fet amè, a més ja ens coneixiem la carretera. Aviat em sigut a la font de la Munia, on ens hem hagut de tapar com mai!  Eren les 8.30 i estavem a 9 graus, quin fred!! Fins hi tot les fulles tiritaven!!!



Ho hem acabat d’enllestir tot, em carregat motxilles i cami amunt! Haviem decidit que avui el cotxe no era tot terreny i es quedava a la font, així és que ja podiem posar una mitja horeta més al total de la ruta. I dit i fet, passada la mitja hora, arribavem com un clau a la zona de Selva plana. Alli em fet un petit mos abans de començar la GRAN aventura que ens esperava i sobretot la gran pujada pel barranc. Sisi, tot i anar amb la peQue haviem decidit pujar per alli, ella estava capacitada i aguantaria perfectament i realment s’ho passaria pipa!!! I així ha sigut!!!
 




Doncs au, després d’agafar energia i fer el gran mos tocaba gastar-ho en pujar, pujar i més pujar!!! La peQue s’ho passava d’allò més bé, i pels trams “d’escalada” era per on disfrutava més 




Després de fer un petit descans (portavem ja ben bé 1h30min) i fer quatre fotos per quedar constància em tornat a rependre el barranc!!
 



Allò semblava no acabar mai!! Vols dir que vam pujar per aquí?? – ens preguntavem amb el Sisco, avui se’ns feia etern i semblava no ser posible. Ell s’ho mirava cara avall i la Itziar cara amunt. Va mamàaaaaaa, que ja estem a dalt m’anava dient!! quin nervi, allò era un no parar!!!   



Després de tornar a fer una petita parada i mirar-nos bé el terreny em vist que ja no ens podia quedar massa, i efectivament al no res em sortit del barranc i em vist la gran U de la primera “ferradura” que haviem de coronar! Sense deixar-nos que en algun moment la petita havia de fer de periodista!! 



Ja està mamàaaaaaa deia tota contenta, ja veig la U que em deies!!!!  i és que realment no era per a menys, després de dos hores i  portar 3km podiem dir que era tota una campiona!
 



Així és que, em repirat fons i au que fa pujada!!!!! Alli només es veia cara amunt i amunt i amunt sense acabar mai, però realment m’ha sorprès amb un horeta em acabat de fer 1km i algo més!!!!
 



El Sisco arribava darrera nostre, casi treien la llengua com jo i dient entre nosaltres la resistència que portava avui la xiQui!!! Tot i que hem decidit deixar-ho allí. Era practicament la una del migdia i ens quedava 1h30 ben bona per poder coronar el turbó, se’ns faria de nit per baixar i seria molt pesat per a tots. Així és que, després de mirar, rumiar i parlar-ho em decidit dinar a dalt i després amb la calma baixar.
 


Després de dinar ens em relaxat, miravem els núvols, els cervols que passaven pels voltants i em fet fotos molt divertides però….
 



Era hora de tornar i fer cara avall!! Així és que amb temps i calma em anat baixant. La baixada ha sigut més dura, ja que les parts “d’escalada” li costava més a la senyoreta, però res que no fos manejable ;) 
Fins hi tot ens ha donat temps d'adonar-nos com una abella xuclava el polen!

 

Ens ho hem pres amb molta calma tot i que amb 3 horetes ja tornavem a ser al cotxe. Ha sigut una experiència molt divertida i sobretot en la qual he estat molt ben acompanyada, immillorable! Un dia amb familia que ens ha cundit molt, em après molt i ens ho hem passat d’allò més bé! Ara queda coronar un altre dia 


track:






 









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada