Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

diumenge, 19 d’agost del 2012

La 4 rocs!! La primera de Figueroling :)


I avui tocaba fer poble, demostrar que sóm del pallars! J
A Figuerola havien planejat una gran cursa que prometia molt i a la 4 rocs que estavem apuntades. Als 7.15 em gafat el cotxe amb la peQue i la Joana i cap a Figuerola faltava gent! Sobre les 7.30 arribavem i recolliem dorsals. Tot just acabavem d’enllestir motxilles, càmeres, les ganes de caminar… i aviat ens ha tocat l’hora de la sortida. Alli teniem a la xica ben preparada i el Marc apunt de tirar del Trabuc! i PUM! El tret de sortida ha sonat i la xica no posava fre!




 Realment ha començat amb moltes ganes i em nat fet trinco tranco. Hem començat a passar per la voreta del riu (que ve que si estava tot ennuvolat i fresquet), l’hem travessat tres o quatre cops, i realment anavem trobant grans racons curiosos. 



Navem tirant xino xano sense adonar-nos practicament que ja portavem estona caminant. Em arribat al punt on ens esperava el Gaspar, alli portava el control dels cotxes. Haviem de travessar carretera i ell s’encarregava de parar el transit si feia falta. Alli em començat una de les primeres pujades considerades fins arribar a l’estany de basturs, realment no s’ha fet pesat i al arribar a dalt i veure el gran abituallament que ens esperava amb aquells nois tan “campexanos” ens ha fet agafar anims. 4 gominoles, repostem dipòsits, la peQue descansa una mica i sant tornemi que ens espera el pròxim. Això si, sense deixar-nos de fer fotos que realment valia la pena!





els campexanos! :)




I trim tram trum, aviat començaven a passar els primers corredors!!!

el xavi!

el Gilbert!


el Berbe!

el Rafa

la gran corredora ;)

el cuberes i el crespo ;)

Badia!

més Badia!

el Robert

L'Oscar i el Bacardit

l'Uroz


més Badia

el Santi i l'acompanyant

la Sandri i les seves ungles ;)


el Dani

Realment era maco començar a veure passar gent “teva” i poder-los animar. Tots ho han agraït fins hi tot algun animava a la peQue perquè continues endavant!! 

gràcies Robert!!

Llavors portavem prop de 7,5km i estavem apunt d’arribar a Sant Romà. Alli ens esperava un altre gran abituallament. Que si melo, sindria, platan, aigua, aquarius… i com no GOMINOLES!! Que pipa s’ho passava la xica!  Aixi que em posat les piles altre cop, i la senyora amb un pal “mig mangat” a la Joana encapçava la caminada altre cop. 


Non Stop *


Em començat  a passar per llocs emblemàtics. Cases abandonades que cridaven l’atenció, el gran paisatge que ens envoltava… i aviat han tornat aparéixer cares conegudes. Han aparegut la Eva, la Mireia, la Natalia… ens han acompanyat una estona, però aviat ens em quedat enrerra. Evidentment portaven més bon ritme i la peQue començava a afluixar. Començava a tenir calor aixi que l’he ruixat i ben fresqueta s’ha quedat! La Joana com era d’esperar en tot moment esperant!







una gran companyia!

Poc a poc i fent una altra pujada, em pogut arribar a la gran ermita de les Esplugues. Hi havia uns banquets a la hombreta… que realment cridaven l’atenció, però haviem de continuar. Ja quedava menys!! Trinco tranco em nat fet, i aviat hem arribat a conques. 





Alli ens esperava un altre gran avituallament on aplaudient i animaven a la peque per ser tant valenta, realment l’ambient que hi hem viscut a sigut com un més de casa i és d’agraïr! Com no podia faltar, altre cop gominoles (com veieu m’ha fet molta gràcia trobar-ne), s’ha posat les botes i amunt que fa pujada. Tot i que abans de sortir altre cop em fet fotos a les campanes MICAELA de l’any 66, realment eren espectaculars!!




Era la última pujada que ens quedava per arribar a l’ermita de sant Bartomeu i finalment veure el cap del Bolet!! Em pujat i pujat! Semblava que no s’acabava maiiii!! 



Finalment em arribat a dalt i em nat planejant. Tira que tiraràs hem arribat a Sant Bartomeu. I aquí una gran sorpresa, la Joana ens la tenia preparada i amb dos segons tocaben les campanes amb la peque! La veritat que s’ho han passat pipa! 


! I després d’aquest gran moment ha aparegut el cap del bolet, ens quedava només la baixada i ja treia el cap l’arribada de meta i les piscines que ens esperaven! Aquesta baixada si que s’ha fet curta de veritat!!! Amb un tres i no res em sigut a baix, tot i que no em passat desapercebut el bolet, em fet rapid 4 fotos i avaaaaaaall que ens esperen!! Alli ja hi havia gent que tornava animar a la peQue, realment una dels pocs dels més petits que l’han fet sencera i que contenta que estava, mamà m’estant animaaaaan!!! No s’ho creia! 




Ho hem aconseguit, em arribat i senceres!! Em fet backup de la tarjeta amb el Jordi i a l’aigua patos! Les piscines ens esperaven, i realment després de fer 14km amb 3:56 apetia de veritat! Aixi que ens em quedat una bona estona a Figueroling Beach com jo li dic i cap a casa que estem rendits!!



Realment ha sigut un gran mati, una bona estona i una molt bona cursa, com ja us he dit enhorabona perquè no ens ha faltat de res!!!! Salut i Non Stop! *

















2 comentaris: