Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

dimarts, 20 d’agost del 2013

La Cuqueta, la Cuca de Llum. La 4a del meu Correpallars

Els entrenaments realment ja feia dies que el havia començat. La setmana de vacances aquest cop havia sigut productiva, des de la meva estrena sobre 2 rodes que no he parat! 

El dissabte feiem una mica el ronso, però com que la xica volia anar amb bici s'havia d'aprofitar, així és que decidiem fer el tomet al embassament de Terradets. Ella disfrutaria de la bici, nosaltres entre córre i caminar i de passada entrenavem per la cuca. Un no parar la veritat, però era ben productiu!!




Era una mica núvol i no les teniem totes, però ho haviem de probar i la veritat és que ens va sortir rodó! El temps va aguantar i el sol va acabar sortint. Al principi la peQue estava indecisa, feia molts dies que no anava amb bici però després no hi havia qui l'agafés!!!







Realment el paisatge acompanyava com mai!!! El "lago" estava increible tapat entre núvols i sol, i feia una temperatura ben bona! Quan no ens n'adonavem ja erem als túnels de Llimiana!! Portavem uns 4km entre paratges increibles i era hora d'esmorzar, ens l'haviem guanyat!!!







Després d'esmorzar, xerrar, jugar i descansar una bona estona li preguntavem a la xiqui si feiem la tornada. Ens deia que si, i a la que ens despistavem agafava el turbo i a mi em tocava esprintar! No volia entrenar per la Cuca??? Pos au Olga, tira!! Coi que no l'enxampava!!!
Com més veia que corria més tirava la pilla i fins no arribar al cotxe no va parar, d'aquesta manera ens menjavem 8km ben portats i ella tota satisfeta deia que tot allò li serviria per a fer la Cuqueta al vespre-nit, no m'ho podia creure!!! Però realment m'havia sorprès!



La resta del dia ens va passar volant, entre preparar dinar i descansar fins l'hora de marxar visto i no visto ja hi erem!
Als 7 ens trobavem amb la Laia i l'Ares per pujar cap a Talarn i començar a recollir dorsals! L'ambient es començava a animar i la cantera petita feia vulto!





La xica estava nerviosa, era la seva 2a cursa que feia sola, però s'havia el que li tocava. Estiraments abans de sortir i gas amunt! Es va començar a trobar amb les seves amiguetes i s'anava animant cada vegada més. Poc a poc els nervis marxaven i entre elles es deien que s'ajudarien. També hi havia la Inés!!! Era la seva 1a cuca però la Itziar li deia que tranquila, que l'esperaria sense cap pressa, quin gran companyerisme dóna aquest esport!!!!



Poc a poc es van anant preparant i als 8.15 donaven la gran sortida! Sobre uns 80 nens hi havia participant!!! Una cantera que puja forta!!!!





Mentre esperava que tornessin tots a meta començava arribar els coneguts. Samarretes grogues es veien per tota font de caps i per alli treia el cap la Joana. Que si la xerrada, que si els 4 estiraments... i ja començaven a arribar de la Cuqueta, deu ni do quin ritme! 
Primer els de la caminada, i després els més grandets menjant-se els 3km solets! Alli la tenia!!! Vermella com un pebrot entrava a meta cridant mama, mama!!! Quina il·lusió veure-la entrar amb aquell entusiasme, l'havia fet tota corrent!!!!




Tots ho havien portat d'allò més bé i totes estaven super contentes!!! La Laia li havia tocat fer-la tota corrent, deixant-nos bocabadats l'Ares i la Inés li havia anat d'allò més bé anant acompanyada de les seves amigues, una bona experiència per a totes de ben segur!!!!

i..... La nostra hora arribava!!!! Feiem quatre fotos de rigor i ens preparavem amb la Joana i el Miquel per a sortir. La laia aquest cop ens miraria des de la linea de meta, però ja en vindran més!! ;)





Pim, pum!! Les 21 ja eren alli i ens donaven el tret de sortida! He de reconeixer que a casa no les tenia totes, li deia al Miquel que em feia frente, que no s'havia com reaccionaria però.... Ara ja era alli, ja no hi havia volta de full i havia de fer un bon paper, així és que amb la Joana vam decidir agafar un bon ritme per a poder aprofitar tot el que poguessim de dia. La baixada de Talarn corrent, i la pujada a un ritme considerable! Realment em sorprenia a mi mateixa del bon ritme que duia, i la Juanin em deia que com tirava!!! Allò encara em motivava més i en un obrir i tancar d'ulls ens plantavem a Sta Engràcia amb 1:15!!!! Realment sorprenent!!!





Alli veiem com la lluna ens acompanyava i un bon abituallament ens esperava! Vam repostar l'aigua, vam fer un mos i ja descansades vam rependre direccio Gurp. Ara venia la part bona, la part tècnica on no podria fer moltes fotos per no dir gens, però que la disfrutaria com mai!

Primer ens vam "perdre" i ens vam desviar una miqueta abans d'agafar el trencant esquerra per a començar baixar barranc. Els reflectants no es veien massa bé però com que ens coneixiem la ruta de l'any passat ens vam poder encaminar bé i rependre ruta! En res ja estavem fent brincos amunt i avall. Tenia alguna molèstia al peu degut a una petita torçada, però després de veure que podia seguir...cara avall ens espera Juanin!!!

En no res em veia plantada a les gran pedres del barranc de Gurp i quina sorpresa tan grata em vaig trobar!! 
Primer sento: Mira ja en ve una!!
Després: Venga Olga que ja ho tens!!
Alli el tenia!! El Charli m'allargava la mà per ajudar-me a passar i donar-me els ànims suficient per fer cara amunt el bosc de Gurp!! S'havia lo que m'esperava però també s'havia que podia! Així és que m'enfilava corda amunt (el lloc on vaig disfrutar més) per últim sentia VAAAAAA!! Que et pesa el cul!!! jajajajajaj, renoi com em feia gambar el Carlitos, que GRAN!!!!!!!
i... en 01:05 em trobava a Gurp!!!!!! No m'ho podia creure, li deia a la Juanin!! i tota entusiasmada li deia al Miquel que acabava de coronar Gurp! Ell feia poquet que havia acabat i ja purulava per alli amb la xica, però realment estava molt més que satisfeta! Només ens quedava 1,5km i ja erem al punt de meta on ens paraven el temps!

Amb una embrunzida vam ser-hi i amb 2:47 ens plantavem amb la Joana a Montiberri!! Ens deien que si voliem podiem seguir la llarga, que si voliem podiem baixar amb taxi... però naltres erre que erre que haviem de baixar a peu però per carretera!! :)
Així és que després de descansar, agafar fruits secs i repostar agafavem cara avall. En res erem a l'academia i en res erem a Talarn. Amb 3:30 hem menjava els meus 17km i entrava a la MEVA meta!!! 
Alli teniem al Miquel que ens esperava i més endavant a la Laia amb la peque! Una gran entrada on arribava molt més que satisfeta, arribava increiblement satisfeta!!! Era la primera vegada que podia dir que havia fet una bona cursa i es que aconseguia la posició 20 de la general i la 9 de la meva categoria!!!!! Els entrenaments havien donat el seu fruit, així és que .... Non sTop*



M'esperava un diumenge increible, però me'l reservo per una nova entrada única!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada