Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

diumenge, 23 de juny del 2013

Probant l'espardenyada de propia collita! ;)

Ahir a la nit mentre pujava camí cap al Pallars pensava i rumiava que diumenge s'havia de fer alguna cosa. Estava sola a casa i no era moment per a quedar-se a casa, necessitava esbarjorlar-me, desconectar de tot el que portava a sobre i sobretot de tenir el meu moment de relax, així és que ja sabia que tocava: MUNTANYA!

Avisava via grup i TR que m'havia animat per a fer una espardenyada pirata (volia comprobar si podia baixar temps) light això sí, a "pasito de tortuga" com dic jo... Finalment tenia resposta del Miquel, que ell m'acompanyava. Així és que ja ho tenia tot, una bona ruta, un bon dia i una bona companyia!

Als 7 del mati sonava despertador, una bona dutxa d'aigua freda i cap a l'area de descans de la sortida de pobla, allí haviem quedat amb el Miquel. Puntual com un clau apareixia en punt tu! :) 
A la vegada apareixia el Diego, Xoli i Carme, però aviat els hi perdriem la pista ja que anavem amb més ritme. 

Em començat a fer cara amunt amb el Miquel després dels estiraments adequats i conscenciant-me de que ens esperava una bona pujada fins a Montsor! La calor començava a apretar i amb el Miquel deiem que picaria força el sol, però això no ha fet que tiressim enrerra. La pujada a sigut silenciosa, fins que no he pogut agafar un bon ritme i deixar de patir una miqueta m'ha costat, però arribant a l'arreposador semblava que començava a ser jo (durant la setmana havia anat fent fondo entre cometes, correr i caminar 6km per la voreta del riu no ajuda gens a l'hora de desnivelll, prò algo hauria fet)


Poc a poc anavem fent, avançant i el pobre Miquel a ritme de la Olga, em feia patir el fet que hagués d'anar al meu ritme... sempre em sap greu, però com he pogut comprobar s'adapta a qualsevol situació i no tothom pot fer-ho!
i... Sense adonar-nos en 1:30h erem a Montsor!!!!!!! Sisi, no m'ho podia creure!! M'he mirat dos vegades el rellotge però era real!!!





He tingut la sort que l'acompanyant que portava també li agrada fer fotos (que guaiiii) així és que n'hem pogut fer de xules!! Em fet panoràmiques i tot! Una xulada!




Prò això anant amb la Olga tard o d'hora acaba tenint represalies.... Que per què??? Perquè està comprobat filosoficament, matematicament i de les maneres que vulguis que t'acabes PERDENT!! jajajajaja.
Encara que sembla increible, és POSSIBLE! i evidentment... al passar Montsor, entre mirar el cami enmig de la herba i mirar les "musaranyes" l'he fet passar per un camí que no era! El resultat? Em acabat enmig del bosc, veient el camí a sota els nostres peus i fent-li obri camí al Miquel per enimg del pinar per arribar a la pista forestal de dalt...




Prò està clar que aquí no es podia acabar!  Així és que un punt em trobat la pista i l'hem anat seguint, al final ens trobavem un lloc sense sortida on haviem de tornar a fer campo a través però anant caranejant i tornant a obrint pas entre els pins. Què perquè??? Doncs perquè enlloc com les persones normals, la Olga li havia de fer la cabra i enlloc de passar per un caminet molt bonic que hi havia  (no l'hem vist fins que no em sigut abaix) em decidit tirar "pino a través"





Prò sabeu què?? Finalment em acabant enllaçant amb el camí original de l'espardenyada i lo que m'enduc de tot això és lo bé que ens ho hem passat!!!




Ara ja es veia el camí, ja divisavem la bandera al final i ja no tenia perdua. Així és que em anat seguint fins arribar al salt del llop. Em nat fent via rapid i probant les cadenes noves que hi havia a mig camí aviat i hem sigut!






Això sí les vistes que ens esperaven eren increïbles, tot tenia la seva recompensa. Així que hem sigut allí, fotos, una mossada, un petit descans, xerradeta... un molt bon moment i bons records!!








i entremig de tot això ens apareixia el Manolo amb la Linda (gosseta). Que gran que és aquest home!! Havia pujat a entrenar fins la bandera perquè feia dies estava fumut del genoll i volia veure com responia.,, com un fugas ens ha passat!! Tot i que no pas sense fer la xerradeta ;;)




Així que em estat descansats i començava a fer rasqueta (feia un airet que deu ni do) em decidit començar a tirar, Ja portavem uns 15min parats i  ja estavem recuperats, ara només ens quedava la baixada fins als diposits de l'aigua i ja teniem allí el cotxe.
Ens esperava una bona companyia a mig camí! jajajaj





Divertida eh la cabra?? Pos imagineu la cara que he posat quan l'he vist sortir de dins la caseta!! jejeje
Passats els "tubos" em trobat un caminet que era molt amè, no sabiem exacte on donava però segurissim que al cotxe,  els veiem molt a prop. i efectivament així ha sigut, així que... amb 4:02 ens plantavem amb 15km aprox. a la boxaca! Havia rebaixat temps de l'any passat (havia anat amb la peque) i el dia havia sigut més que fantàstic així que... ens haviem guanyat un bon pic-nic descans!!!

Ens em montat un bon lloc de relax on ens hi hem tirat la resta de la tarda ben entretinguts!!! Fulles, mamifers, insectes... res coses nostres, que ens han fet riure una bona estona!!

De tot això en trec això, una gran companyia, una gran dia i "más recuerdos para la prosperidad"!!! :))
Realment anava amb la necessitat de desconectar i he superat molt més del que m'esperava les meves espectatives, així és que GRÀCIES i ja saps el que comporta anar amb la Olga, una caixa plena de sorpreses :)

Non stop*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada