Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

dissabte, 13 d’abril del 2013

Carenes de d'Adons, el meu repte d'aquest any!

El dia començava als 6 del mati! Corre, corre vesteix-te, prepara a la xica i fes matinar la mamà.... sisis, heu sentit bé, anava molt ben acompanyada per a sortir des d'Adons! Amb la xica, la mamà i com no els meus grans companys de fatigues la Laieta i el Oscar.

Als 7 els recollia i ben aviat em fet costa amunt. Sobre les 7.30 erem a Adons aparcats i recollint dorsals!




Allò començava a posar-se en marxa, començavem a estar neguitosos i els 1ers de Pont de Suert ja arribaven!!! Eren les 7.45 i arribava el Jordi Marco, però és que al cap d'una estoneta han començat a arribar els nostres cracks!!! El Txema encapçalant llista seguit de l' Oriol, l'Antonio i el Mario!! 




 Realment era un honor poder estar alli per a poder-los rebre, però començava a arribar la nostra hora. Poc a poc hem sigut tots a Adons, 5 autocars que pujaven!!!! Aquest any prometia!! Així que la gran foto en familia de rigor i tothom amb el seu ritme!


Havia arribat l'hora de la veritat, era el repte que encapçalava la llista d'aquest any, així que sortia ben encaminada, ben acompanyada amb l'Oscar i la Lai, i ben mentalitzada que l'acabaria. Aquest cop sortia molt relaxada, convençent-me a mi mateixa que tard o d'hora arribaria! Tenia els meus dubtes com els hi deia als senyorets, però també tenia molt assumit que si havia de plegar abans d'hora no passaria res, així és que.... amunt que fa pujadaaaa!!




Poc a poc, anavem deixant Adons ben lluny i fent cas a la Juanin treia una bona vista de lo que deixavem enrerra!! Realment el contrast de la neu amb la primavera era ben peculiar!! 
Xino xano em nat fent costa amunt i realment fins que no em estat a dalt de tot de l'última pujada, semblava no acabar mai! Però tot té la seva recompensa!!





Allò començava a agafar color i els TrempRunners més rapids em començaven a agafar però era l'excusa perfecta per a poder agafar bones fotos!
Anava a bon ritme i semblava que ho portava bé. De tant en tant m'anava mirant el rellotge, a vegades semblava que no passessin els km i a vegades semblava que no podia ser que portessim tant.
Han aparegut en un tres i no res, els 1ers 10km i el primer abituallament. Amb 2horetes i poc ens hi plantavem, no anavem malament no??


 



Alli teniem al Xavi que ens donava anims per seguir endavant. Em fet paradeta de 5 minutets i sant tornemi! Ara venia una estona de baixada així que no se'ns faria tan pesat. L'Oscar ja començava a fer saltirons i li hem dit que anés tirant, de totes maneres ens anava esperant.
Xino xano em nat fent amb la Laia, intentant seguint-la i mantenint el seu ritme... A vegades me'n sortia però d'altres no, però res que no tingués solució!! :)

Allò començava a agafar forma  i ja portavem uns 20km, ja començava a ser serio però aguantava bé les baixades i pujades i començavem a divisar la vall de Tremp!! Sisisisi, però lo que ens quedava encara per arribar... jajajajaj

Pim pam pum,,, la senyoreta Silvia i la senyoreta Anna aviat ens han enganxat!





Allí ja començavem a anar una mica tocadets i al esperar a l'Anna ens ha anat bé per descansar. Xino xano ha anat tirant amb la Laia, els hi hem dit que anessin tirant. Portaven millor ritme i jo no podia acaçar-les, a més venia la baixada cap al barranc de Gurp i no les seguiria pas!!!

Poc a poc em sigut als corrals de Gurp. No hi havia estat mai, em picaven la curiositat des de el dia que li vaig veure les fotos a la Juanin, però mai hi havia estat, així és que ara tenia l'oportunitat i la veritat és que hi havia unes bones vistes!!





El camí planet aviat l'hem acabat per agafar la corda i fer ràpel, com hem disfrutat! Ens em tornat nens petits i tot!!!





Quan ens em adonat ens retrobavem amb l'Anna i la Laia a Gurp. Alli ens esperava la Juanin, preparada a primera fila per immortalitzar la gran arribada! jajaja
Alli teniem el següent abituallament, per descansar, beure, canviar mitjons i fer una miqueta de temps, però només una miqueta!







D'allà dalt baixavem!!!! 
Doncs au, ara tocava una estoneta de pista fins agafar les vinyes! Allò ja començava a estar apropet i ja portavem uns 26km, va Oscaaaaar!! Ja ho tenim a la saca, però renoi com costava d'arribar! ajajaj





i coi, que quan ens em adonat ens apareixien Xoli i la Montse!!! Per fi la trobavaaaaaaaaaaaa!!!!! De tant en tant em feia patir el fet de que no la trobes, però renoi anava com una rosa de fresca!! oLé la campeona!!





i allò ja arribava a la fi! Arribavem al últim punt d'abituallament on teniem a Pito i Chen esperant-nos amb aigua per si calia i començavem a trobar els prats ben verds!!




Em crusat barranquet i apale que ja erem al cami dels cavalls! 2km i arribavem a Tremp!! No m'ho creia que anés tan "bé", dintre de la fatiga i que amb casi casi 7h i poquet ens hi plantavem, jo que m'havia posat 10hores imagineu-vos lo contenta que estava!! jajajaj




i patapam!! Als 7h 27 feiem l'entrada amb l'Oscar i la ..... peQue!! Siiiiiii, l'havia recollit a casa i ens ha acompanyat els ultims metres, més contenta que ningú per entrar amb la mamà!!!! 
Em arribat cansats i sense poder moure les pestanyes, però les cares de satisfacció, el tenir als nostres a meta, la gran companyia i la gran experiència fan que l'any que bé i vulgui tornar!
Potser si que es veritat que les vistes m'han decepcionat una mica, m'esperava més verd però què volia buscar entre mig de la roca??? jajajajj.
Una gran experiència més al sac i sobretot el repte d'aquest any complert!!! La primera de 35km!!

Cames i gas!! Non sTop*





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada