Grans reptes, petits objectius!

Grans reptes, petits objectius!
Tenim tota una vida per tocar de peus a terra, de moment continuarem tocant el cel!

dijous, 8 de novembre del 2012

Després de 5 mesos, GRANS reptes molt més que assolits!

"No tengo ninguna receta para el éxito, simplemente aprobecho el momento"
Just fa 5mesos que vaig pendre una decisió i em vaig adentrar en un món ple de reptes. Tan sols va començar com tornar a atrapar aquell hobbie que sempre m'havia guar...

dat en un calaix, prò al obrir la caixa em vaig adonar que havia de continuar.
Després de 5mesos puc dir que he assolit molts més reptes dels que m'havia proposat i molts més dels que em podia imaginar! He tingut molts moments bons i d'altres al punt limit, he hagut de suar molt per arribar on sóc prò ho tornaria a fer les vegades que calgués.
I tot aixo per què?? Els moments que m'enduc, els records que han anat omplint la caixa i totes aquelles persones que he conegut m'han fet millor persona. Així és que tan sols em queda donar les gràcies a tots i cada un de vosaltres! Primer, incondicionalment a la meva peQue, ella és la que m'ha donat els ànims quan ja no podia més.
Després, als més propers que m'han seguit des de primera linea fent-me costat a totes les aventures o esperant-me a meta per fer l'entrada triumfal junts.
I per últim prò no menys important, a tots i cada un de vosaltres TrempRunners, sense el vostre esperit i le ganes de transmetre res seria el mateix.
Realment he aconseguit un gran equip, un gran companyerisme i sobretot unes grans experiències les quals m'han fet créixer!
Aixi que.... Salut i cames que això només acaba de començar!
Olgueta
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada